torstai 29. elokuuta 2013

Viesti menneisyydestä

Minulla on ollut aivan kauhea viikko, ja olen aivan lopussa. Tulin tänään vanhempieni kotiin tutkailemaan viime muutossa minulta tänne jääneitä käyttökelpoisia tavaroita. Eräästä hyllystä löysin kasan vanhoja papereita ja valokuvia; ripariraamattua, pääsylippuja ulkomailta, valokuvia ala-asteen viimeisestä päivästä. Ja kirjeen. Kuin tilauksesta.

Minä ja paras ystäväni kirjoitimme toisillemme vuonna 2005 kirjeet vuodelle 2009, emmekä avanneet niitä ennen sitä.

"2005 "Possulta", toivon et tunnetaan viel 2009 (USKON NIIN) <3:llä xxxxx.

Sä oot tosi kiva koska: sun kanssa voi puhua ihan mistä vaan. Sä oot ymmärtäväinen. Sä oot hauska. Sulla on mahtavia ideoita. Heti kun aloin olemaan sun kanssa mun numerot nousivat. Sä "innostutit mua kouluun".

Ja _yleensä_ tällaisissa kirjeissä annetaan hyvää palautetta, mutta tää ei oo "yleensä kirje"! Sä et sano asioita tarpeeksi suoraan.... Mä tarkotan että esität pitäväs henkilöstä josta et pidä (paitsi Nina, englannin maikka xD). Sulla oli _karmea_ tyyli _ennen_ kun _mä_ stailasin sut (sorix). Mut nyt ei tuu muut huonoo mieleen ;P

Terveisin: Xxxxx <3:llä Xxxxx, Onnea loppuelämään!"

Ja toisella puolella:
"Me oltiin 2,5 [luokalla] kun tulin... Ei mitään hyviä ystäviä
3-n.4 me suurin piirtein riideltiin
5 olit mukiin menevä ystävä
6 sä oot mahtava tyyppi!

SÄ oot auttanu mua kun mulla on ollu vaikeeta
SÄ oot yhtä hyvä kuuntelija ku puhuja (se on tärkeetä)
SÄ oot ilonen, siis yleensä, ja jos sä valitat mä piristän tai sitten me molemmat itketään ja kun katotaan toisiamme (samalla ku itketään) me aletaan molemmat nauraa kun me näytetään niin tyhmiltä!

Sanasi on unelmani,
Unelmani ovat lakini,
Tahtosi on tahtoni,
Käskysi ovat tekoni
Hauskuutesi on hauskuuteni

Oma yksityisyys pitää tietty olla...

SÄ oot niin kiva"

1 kommentti: