perjantai 31. tammikuuta 2014

Minulta minulle

Hyvä eilisen minä,

Päivä oli pitkä ja rankka. Olen niin ylpeä, että harjoittelupäivän, sen suunnittelun, puvustustiimin kokouksen ja illan menojen jälkeen jaksoit vielä puristaa koulutyöt valmiiksi, etkä jättänyt niitä seuraavalle aamulle. Kiitos, että vielä senkin jälkeen muistit laittaa kahvinkeittimen valmiiksi ja asetella tavarat niin, että muistan ottaa seuraavana aamuna kaiken mukaan. Kiitos, että teit hyvää työtä harjoittelun suunnittelukokouksessa, vaikka väsymys painoi. Olen myös iloinen, että kaiken kiireen keskellä muistit, mikä on todella tärkeää, ja raivasit aikaa pikkuveljen kanssa kahvitteluun.

Hyvä huomisen minä,

Päivä on pitkä, ja mennyt viikko väsyttää varmasti. On suuri saavutus, että edes pääset aamulla ylös sängystä, puhumattakaan, että teet täydet päivät viikonloppunakin. Vaikka välillä tuntuu, ettet pysty, ja että et väsymyksen takia saa tehtyä asioita täysillä, ole itsellesi armollinen. Aina ei voi jaksaa. Juuri siksi laitoin äsken kahvinkeittimen valmiiksi ja sen eteen lapun, jossa muistutan, mitä sinun täytyy muistaa ottaa mukaan kun lähdet. Tsemppiä, ensi viikolla jo hieman helpottaa, alle kuukauden päästä paljonkin!

Hyvä tämän hetken minä,

On aika mennä nukkumaan. Lopeta kirjoittaminen ja laita pää tyynyyn. Hyvää yötä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti